세상을 따스하게 하는../음악과영화이야기

Acid House Kings - This heart is a stone

용흥 2015. 8. 5. 23:02

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZHJzAXsOge4 

 

 

 

 

 

 

 

Acid House Kings - This heart is a stone(배스킨 라빈스 31 CF)

 

They say your middle name is trouble
그들은 당신의 중간이름이 문제라고 해요.

But I know it’s Caroline
그러나 나는 그게 케롤라인이라는걸 알아요.


They say you remind them of problems

그들은 당신이 문제를 상기시킨다고 하죠
But I think you look like Audrey
그러나 난 당신이 오드리를 닮았다고 생각해요.


Caroline, I know that you put on a show

Every time you two disagree
케롤라인 나는 두 문제에 대해서 당신이 항상 부정하는걸 알아요.

 

 

This heart is a stone
내맘은 돌이예요

No one will ever break it

누구도 부술수 없어요.
This heart is a stone

내맘은 돌이예요
Close to you it breaks easily

당신에게 가면 쉽게 부서지죠.
‘Cause everything that they say
It tells me to go away

왜냐면 그들이 말하는 모든 것들은 나를 도망치라고 말하지만
But everything that I feel
It tells me to stay
내가 느끼는 모든 것들은 나를 머무르라고 이야기 하거든요.

 


They say they can smell the drama

그들은 드라마 냄새가 난다고 해요
But I know it’s No. 5
그러나 나는 알아요 그건 No.5의 냄새란걸


They say you only bring heartache

그들은 당신이 마음을 아프게 할거라 말하지만
But I know you bought a bottle of wine
나는 당신이 와인 한병을 사가지고 올 것을 알고 있어요. 


Caroline, I know that you put on a show
Every time you two disagree
케롤라인 나는 두 문제에 대해서 당신이 항상 부정하는걸 알아요.


 

This heart is a stone
내맘은 돌이예요

No one will ever break it

누구도 부술수 없어요.
This heart is a stone

내맘은 돌이예요
Close to you it breaks easily

당신에게 가면 쉽게 부서지죠.
‘Cause everything that they say
It tells me to go away

왜냐면 그들이 말하는 모든 것들은 나를 도망치라고 말하지만
But everything that I feel
It tells me to stay
내가 느끼는 모든 것들은 나를 머무르라고 이야기 하거든요.


They say you’re like a Monday morning
그들은 당신이 월요일 아침을 좋아한다고 말해요.

I say you’re like a Friday night

나는 당신이 금요일 저녁을 좋아한다고 말해요.

I don’t get their point
나는 그들이 요점을 못 잡겠어요.

Anytime is a good time for being with you
어느때나 당신과 함께 좋은시간을 갖는데요.


 

This heart is a stone
내맘은 돌이예요

No one will ever break it

누구도 부술수 없어요.
This heart is a stone

내맘은 돌이예요
Close to you it breaks easily

당신에게 가면 쉽게 부서지죠.
‘Cause everything that they say
It tells me to go away

왜냐면 그들이 말하는 모든 것들은 나를 도망치라고 말하지만
But everything that I feel
It tells me to stay
내가 느끼는 모든 것들은 나를 머무르라고 이야기 하거든요.