세상을 따스하게 하는../음악과영화이야기

Celine Dion - The Power Of Love

용흥 2015. 8. 20. 14:48

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=aK-QslYKrnw

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Y8HOfcYWZoo

 

 

Celine Dion - The Power Of Love

 

The whispers in the morning

Of lovers sleeping tight 

Are rolling like thunder now 

As I look in your eyes

 

달콤한 잠을 자는 연인들의 아침의 속삭임

지금 천둥처럼 굴러가고 있어요

이때 나는 너의 눈을 들여다 봐요

 

I hold on to your body

And feel each move you make

Your voice is warm and tender

A love that I could not forsake

 

나는 너의 몸을 꽉 붙잡죠

그리고 너가 만드는 움직임을 느껴요

너의 목소리는 따뜻하고 부드러워요

내가 저버리지 못할것 같은 사랑

 

Cause I am your lady

And you are my man

Whenever you reach for me

I'll do all that I can

 

왜냐하면 나는 너의 여자니까요

그리고 너는 나만의 남자에요

너가 나에게 손을 뻗을 때마다

나는 내가 할 수 있는 모든것을 할거에요

 

Lost is how I'm feeling lying in your arms

When the world outside's too much to take

That all ends when I'm with you

 

내가 느끼는 그런 것을 잃어버리지

너의 팔에 누워 있는 동안

바깥 세상이 너무 커서 그것을 가질수 없을때

나는 너와 함께라면 그것은 사라져요

 

Even though there may be times

It seems I'm far away

Never wonder where I am

Cause I am always by your side

 

비록 그 때가 올지라도

내가 너무 멀리 있는것 같은

절대로 내가 어디있는지 궁금해 하지 말아요

왜냐하면 나는 항상 너의 옆에 있으니까요

 

Cause I am your lady

And you are my man

Whenever you reach for me

I'll do all that I can

 

왜냐하면 나는 너의 여자니까요

그리고 너는 나만의 남자에요

너가 나에게 손을 뻗을 때마다

나는 내가 할 수 있는 모든것을 할거에요

 

We're heading for something

Somewhere I've never been

Sometimes I am frightened

But I'm ready to learn

Of the power of love

 

우리는 어딘가를 향하고 있어요

어딘가 내가 가보지 못한 그런 곳으로

때때로 나는 겁이나요

그러나 나는 사랑의 힘을 배울 준비가 되어 있어요

 

The sound of your heart beating

Made it clear suddenly the feeling that I can't go on

Is light years away

 

너의 심장의 두근거림은

내가 절대로 갈 수 없을 것 같은 느낌을 

갑자기 깨끗하게 만들었어요 

몇광년 밖으로 떨어졌어요

 

Cause I am your lady

And your are my man

Whenever you reach for me

I'll do all that I can

 

왜냐하면 나는 너의 여자니까요

그리고 너는 나만의 남자에요

너가 나에게 손을 뻗을 때마다

나는 내가 할 수 있는 모든것을 할거에요

 

We're heading for something

Somewhere I've never been

Sometimes I am frightened

But I'm ready to learn

Of the power of love

 

우리는 어딘가를 향하고 있어요

어딘가 내가 가보지 못한 그런 곳으로

때때로 나는 겁이나요

그러나 나는 사랑의 힘을 배울 준비가 되어 있어요

 

Sometimes I am frightened

But I'm ready to learn

Of the power of love

The power of love

 

때때로 나는 겁이나요

그러나 나는 사랑의 힘을 배울 준비가 되어 있어요

사랑의 힘~